11/10/2015

5 książek które...[4] (#2byH.)

To znowu ja Hania! Dzisiaj przychodzę do Was z moim drugim postem. Nie pytałam o zgode na niego Poli, ale mam nadzieję, że się nie obrazi. Nie pisałam tu dość długo, ale nadal nie obiecuję większej częstotliwości, gdyż mam mało wolnego czasu, a jak już go mam więcej, to czytam.
Dzisiaj pora na :
5 książek, które stoją u mnie na półce.

1. " Ocal mnie od złego " Alloma Gilbert
Dla mnie była to kolejna książka niezbyt znanej autorki, lecz po zapoznaniu się z opisem coś się we mnie poruszyło, zapragnełam ją przeczytać. Książka jest oparta na faktach, opisuje przeżycia Allomy i jej traumatyczne dzieciństwo. Traktuje o przemocy nad dziećmi w rodzinie, która pozornie wygląda na idealną. Mega wstrząsająca książka, z całego serca ją polecam, ale mniej osobom bardzo wrażliwym, gdyż momentami jest ona brutalna.
2. " Zwiadowcy " John Flanagan
Książka własności Poli, którą już raz czytałam. Uważam, że jest bardzo dobra, lecz muszę ją sobie odświerzyć. Gdyby ktoś jeszcze nie zauważył to właścicielka tego bloga wielbi tą książkę i szczerze ją poleca.
3. "Dary Anioła" Casandra Clare
Aktualnie czytam drugi tom tej serii i już jestem jej fanką. Może na miano najlepszej seri jaką czytałam jeszcze nie zasługuje ( zobaczymy co będzie w dalszych częściach), ale jest ona przyjemną lekturą- w niektórych momentach zaskakującą, ale czasami przewidywalną. 
4. " Bez mojej zgody " Jodi Picoult
To napewno nie jest kolejna nudna książka o osobie chorej na raka, chociaż kupułam ją spontanicznie, jestem całkowicie zadowolona z mojego zakupu. To kolejna pozycja do walki o miano mojej ulubionej książki i jest napewno w TOP 3. Wzruszająca, to mogę powiedzieć napewno, wypłakałam przy tej lekturze mnóstwo łez; nieprzewidywalna, bynajmniej dla mnie  ( no gdyby nie mały spoiler od koleżanki :( ). Piszęc o tej książce musze jeszcze dodać, że film jest totalnym dnem jeżeli myśli się o przeczytaniu książki, większość rzeczy została zmieniona, tak jakby film opiarał się na innej powieści.
5. " PS Kocham Cię " Cecelia Ahern
Ta książka stoi na mojej półce, a dokładniej biurku, czeka na swoją kolej. Tak, jeszcze jej nie przeczytałam, ale oglądałam film i okazał się bardzo ciekawy, więc zakupiłam wydanie papierowe. Na razie mogę polecić tylko film, ale jak już przeczytam powieść to zrecenzuje ją na blogu. Nie wiem czego się spodziewać, Pola czytał już jedną książkę tej autorki(Love, Rosie) i jej się bardzo spodobała, więc zobacze jakie będą moje wrażenia po "PS Kocham Cię"

To bybyło tyle, dziękuje za przeczytanie. Chętnie poznam wasze opinie na temat tych książek. Mam nadzieję, że niedługo znowu coś napiszę, tym razem coś bardziej dopracowanego.

5 komentarzy:

  1. Cześć :D
    Fajna część, nie kojarzyłam tylko dwóch książek (1 i 4 :P )
    Czekam na recenzję "PS, Kocham Cię", może być ciekawa - film uwielbiam ❤
    Zaciekawiłaś mnie czwórką - może się kiedyś o nią pokuszę :)
    Weny życzę!
    Pozdrawiam,
    Feltson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się że cię zaciekawiłam i zachęciłam do przeczytania jakiejś książki. Mam nadzieję, że wena przybędzie ! :D
      Również Cię pozdrawiam
      H.

      Usuń
  2. Czytałam "Ocal mnie od złego" i książka bardzo mnie poruszyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało osób słyszało o tej książce, A zdecydowania warto ją przeczytać, sądzę, że podzielasz moje zdanie

      Usuń
  3. Czytałam "Bez mojej zgody" i zgadzam się ze wszystkim..
    Też wypłakałam przy niej mnóstwo łez...
    Oczywiście jak to ja, zawsze jak przeczytam książkę, to jeśli jest film, chcę go obejrzeć.. Wkurzyłam się tylko, bo ja rozumiem, że film jest zawsze gorszy od książki, bo nie da się idealnie przelać historii z papieru na ekran, ale litości! Aż tak zmieniać fakty? Żenada. To samo było w Aniołach i Demonach (Dan Brown, dla zainteresowanych) ;D

    http://www.uwielbiamczytac.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie ogromną motywacją ;) Zostawcie linka do swojego bloga, na pewno wpadnę :D