10/04/2016

Moja playlista

A żeby nie było, że nieksiążkowy temat, to bardzo zachęcam do słuchania podczas czytania ;)
 
Ogólnie to kiedyś bardzo bardzo nie lubiłam muzyki, bo nic z niej nie umiałam (teraz to już w ogóle inny świat, nauczyłam się grać "Panie Janie" na gitarze!11!!!!), a śpiewać to już szczególnie (kto mnie zna i miał nieszczęście osobiście się o tym przekonać może potwierdzić). Dopiero niedawno, parę lat temu polubiłam słuchać muzyki i teraz robię to w sumie często-podczas zmywania (hate), sprzątania (hatehate) czy drogi do szkoły (hatehatehate). No, także zapraszam na małą podróż po moich ukochanych kawałkach <3
I jeszcze taka informacja: kolejność nie ma tu najmniejszego znaczenia (z prostego powodu: moja ulubiona piosenka zmienia się co średnio parę tygodni) (chyba coś dziś przesadzam z nawiasami)

1. A Year Without Rain

Wokalistkę ośmielę się stwierdzić zna każdy (zwłaszcza po Czarodziejach z Waverly Place, jeju kochałam to), piosenkę pewnie większość, bo mam wrażenie, że to jedna z jej popularniejszych. Muzyka jest taka przyjemnie łagodna, wpadająca w ucho, a słowa pasujące i romantyczne. Co prawda to kolejna piosenka o miłości, ale no proszę Was, wymieńcie mi 10 piosenek, które o niej nie opowiadają.
 Can you feel me
When I think about you?
With every breath I take,
Every minute
No matter what I do
My world is an empty place

 
                          Znalezione obrazy dla zapytania year without rain

 2. Hymn for the weekend
 Jedna z muzycznych ciekawostek o mnie: nie lubię piosenek, w których wszystko jest jednolite. Muzyk po prostu śpiewa swój tekst bez żadnych wspięć czy zniżeń głosowych (jeśli ktoś się zna na muzyce może mi pomóc stwierdzić jak toto się nazywa). W tej piosence takie "wspięcia" są niemal cały czas. Słowa, nawet jeśli ich nie rozumiemy, fajnie brzmią razem fonetycznie, no i jest Beyonce ze swoim łagodnym, ale silnym głosem, który jest idealnym przeciwieństwem dla tekstów śpiewanych przez Coldplay. I, oprócz tego, piosenka ma jeszcze jedną zaletę. Można ją ustawić na budzik i nie dość, że będą budziły Was delikatne śpiewy ptaków i delikatna melodia, to jeszcze Wam się nie znudzi i będziecie mieli ochotę jej słuchać także w ciągu dnia #Potwierdzoneinfo
  Oh, angel sent from up above
You know you make my world light up
When I was down, when I was hurt
You came to lift me up


                        Znalezione obrazy dla zapytania hymn for the weekend

 3. Dangerous
Sama muzyka jest fajna, więc godna polecenia, ale ja kieruję ją do szczególnej grupy- biegaczy. Żeby być taka fit i w ogóle postanowiłam po szkole biegać (udaje mi się już drugi tydzień, ha!). Melodia i słowa, choć większości nie rozumiem, są tak pozytywne i energiczne, że automatycznie zaczynamy biec szybciej i mniej się męczymy. Jak to działa? Nie wiem, ale strasznie się cieszę, że takie coś powstało :D
A jeśli nie biegasz, tę piosenkę możesz traktować jak pozytywnego kopa. U mnie to działa :)
 You take me down
Spin me around
You got me running all the lights
Don't make a sound
Talk to me now
Let me inside your mind 

 
                                              Znalezione obrazy dla zapytania dangerous david   


4. Me and my broken heart
 Nie wiem, czy można nazwać tę piosenkę pozytywną, ale jakoś zawsze sprawia mnie w dobry humor- może to uroczne załamanie przy "broken hearts", albo to, że jakoś rozumiem słowa, mimo, że nie są szczególnie wolne? Nie wiem, ale to jedna z lepszych piosenek, takich, która się nie nudzi. Aha, i jest dobra do biegnia.
 All I need's a little love in my life
All I need's a little love in the dark
A little but I'm hoping it might kick start
Me and my broken heart
I need a little loving tonight
Hold me so I'm not falling apart
A little but I'm hoping it might kick start
Me and my broken heart





5. Sucker from pain
 Nie, nie oglądałam Legionu samobójców, w sumie nie wiem dlaczego, bo wydaje się, że to moje klimaty. Dobra, nieważne, obiecuję że to nadrobię, ale na chwilę obecną (i utrzymuję się to od jakiegoś półtora tygodnia, jak na mnie mega długo!) jest to moja ulubiona piosenka. Kiedyś lubiłam tylko refren i było mi mocno szkoda, że tak zepsuli każdą zwrotkę, ale teraz kocham tam każdą sekundę. Każda nuta wywołuje dreszcze, no i głosy wykonawców są takie niczego sobie. Kocham, kocham, kocham i strasznie polecam.
 I torture you
Take my hand through the flames
I torture you
I’m a slave to your games
I’m just a sucker for pain
I wanna chain you up
I wanna tie you down
I’m just a sucker for pain



                         Znalezione obrazy dla zapytania sucker from pain

 6. Heathens
 Przyzna, że tę piosenkę znalazłam szukając poprzedniej, po prostu wpisałam w yt "Legion samobójców piosenka" (ambitnie, wiem). W sumie cieszę się, że to zrobiłam, bo gdybym znała tytuł Sucker from pain, nie znalazłabym tej. Pamiętam, że kiedy pierwszy raz jej słuchałam, cały czas czekałam tylko na "I'm torture youuuuuu", bo słyszałam, jak koleżanka to śpiewa i mega mi się spodobało. Dlatego trochę się na tym zawiodłam, ale potem stwierdziłam, że nie jest tak źle, i że może jak posłucham jeszcze raz, to mi się spodoba. I jeszcze raz. I jeszcze raz. I jeszcze.
 All my friends are heathens
Take it slow
Wait for them to ask you who you know
Please don't make any sudden moves
You don't know the half of the abus

Znalezione obrazy dla zapytania heathens
                                       
7. Juice wiggle
Pisałam wcześniej, że któraś z piosenek daje motywacyjnego kopa? Posłuchajcie tego!
Ogólnie z tą piosenką mam cudowne wspomnienia i mam zamiar nigdy nie przestawać jej słuchać. Sam tekst nie jest może zbyt ambitny, podobnie teledysk (choć głupkowato przyjemny dla oka), ale wydaje mi się, że nawet komuś, kto słyszy ją po raz pierwszy (czyli nic mu się z nią nie kojarzy) po prostu powinna się spodobać. Strasznie ruchliwa, energiczna i wesoła, idealna na fitness czy (przepraszam, że znowu :D) bieganie. Ale w sumie też na siedzenie w domu i robienie nic, ew. nicnierobienie-a uwieżcie mi, w tej dziedzinie jestem mistrzem.
I walked into the party. I seen somethin’ I never saw.
Everybody was movin’ grovin’
Girls, they were dancin’ on the bar.
Now this wasn’t no ordinary dance.
(Hey man why is everybody swimmin’ in a trance?)
I couldn’t figure it out like your grandpa’s riddle,
I asked ‘em what they doin’ and they said Juicy wiggle! 


                                                  Znalezione obrazy dla zapytania juicy wiggle

8. Everytime we touch
Tę piosenkę poznałam dosłownie tydzień temu oglądając jakiś filmik na youtubie stworzony przez fanów i zakochałam się w niej dosłownie od pierwszego wejrzenia. Muzyka jest cudna, słowa proste i łatwe do nauczenia (sprzyja to więc śpiewaniu tego w każdym momencie dnia, a zwłaszcza w szkole, a zwłaszcza na lekcjach #truestory) no i takie jakieś wzruszające... Obecnie jedna z dwóch moich ulubionych piosenek, a sądzę, że jeszcze kilka razy sobie jej posłucham i przegoni też Sucker from pain. No ale ostrzegałam, że moje TOP 1 zmienia się średnio raz na pare tygodni? :D
Dobra, ja przestaję gadać. Po prostu posłuchajcie.
 Cause everytime we touch,
I get this feeling
And everytime we kiss
I swear, i could fly
Can't you feel my heart beat fast
I want this to last, need you by my side.



                                           Znalezione obrazy dla zapytania everytime we touch



9. War of hearts
Może kogoś zaskoczę, może nie, nie wiem, ale kocham Shadowhunters. Z książką i filmem już troszkę słabiej, ale serial jest jak dla mnie po prostu idealny (taka ciekawostka: to właśnie dzięki TEMU filmikowi poznałam Everytime we touch) . Tę piosenkę każdy fan napewno zna ze sceny ze ślubem (nie chcę dokładnie mówić, bo może ktoś ma w planach obejrzeć), ale ja kojarzę ją teraz tylko z Saphaelem (połączenie dwóch bohaterów z tego serialu) ->KLIK
Dobra, żeby zachęcić wszystkich- sama melodia, słowa i ich brzmienie też są naprawde dobre-takie łagodne, lekkie... <3

  I can't tell but love you
Even though I try not to
I can't tell but want you
I know that I'd die without you

                                          Znalezione obrazy dla zapytania war of hearts ruelle
                                          Przepraszam, że sama piosenkarka, ale znalezienie        
                                          zdjęcia nie-ze-sceną-z-12-odcinka okazało się 
                                          zbyt trudne :")

10. Wszystko, co leci w radiu
 

Znalezione obrazy dla zapytania oldschool radio

~~
W sumie dopiero podczas robienia tej listy uświadomiłam sobie jakie są tak naprawdę moje ulubione piosenki. Chociaż w sumie gdybym dodała ten post za, powiedzmy, miesiąc, sądzę, że przynajmniej połowa pozycji byłaby zmienionych :D

34 komentarze:

  1. Z wymienionych przez Ciebie piosenek, ja osobiście najbardziej lubię "Hymn For The Weekend" oraz "Heathens" ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam <3 Szczerze nawet nie wiem które bardziej :D
      Pozdrawiam także ^^

      Usuń
  2. Aaaa tyle piosenek się pokrywa z moimi. Super, uwielbiam takie sytuacje :p
    Ciekawa playlista :)
    Pozdrawiam, pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pjona! :D Ja mam jakoś tak, że zawsze, kiedy widzę u kogoś post z playlistą zawsze ją czytam, żeby sprawdzić czy ktoś ma coś podobnego do mnie. No i czy może mi coś polecić :D
      Pozdrawiam także ^^

      Usuń
  3. Większość kojarzę, ale nie przepadam. Znaczy posłuchać mogę, ale takie piosenki raczj nie wzbudzają we mnie większych emocji.
    szczerze-o-ksiazkach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się ucieszyłam, jak zobaczyłam ten post! Wiesz... Kocham muzykę, po prostu na równi z czytaniem! Nie no... Wiem! Czytanie kocham w 100%, a muzykę w 99,9% :D Mimo, że jakoś muzycznie uzdolniona nie jestem *ykhym, ten fałsz podczas śpiewania* ale słucham muzyki 24 h na dobę - zmywanie, odrabianie lekcji, czytanie...:D
    Uwielbiam ,,Hymn for the weekend"! <33 A Coldplay będzie w Polsce! Moje serducho rzyga tęczą, serios <33
    Pierwszy raz słyszę te piosenki z Legionu..., ale jejku, zakochałam się w nich! A zwłaszcza w ,,Heathens" Aww..! <333
    Bardzo ciekawy post <3 ;*
    Buziaki :*
    Viks Follow
    PS. To nowy wygląd bloga czy już dawno zmieniłaś...? Bo jest nieziemski *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to dokładnie tak jak u mnie! A zwłaszcza ten tekst o talencie xD
      W sumie to dziwne, bo "Hymn for the weekend" mega mi się podobał, a jakoś nigdy nie słyszałam innej piosenki Coldplay'a. Po Twoim zachwycie muszę to nadrobić :D
      KOCHAM polecać ludziom piosenki i książki (a jeśli im się spodobają to już w ogóle cudo)
      Pozdrawiam <3
      PS wygląd bloga Hania(ta od ok 3 postów, wyglądu bloga i motywowania mnie xD) zmieniła wczoraj, mega nam miło że zauważyłaś i w ogóle ^^

      Usuń
  5. Niestety większość to raczej nie moje klimaty muzyczne, jednak bardzo milo wspominam Everytime we touch, Cascady, kojarza mi się czasy młodosci, gdy te 10 lat temu się tego słuchało :)

    Pozdrawiam serdecznie! :)
    I feel only apathy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta... To pokazuje jak bardzo z duchem czasu jestem <3 :')
      Pozdrawiam także :D

      Usuń
  6. Z racji tego, ze ja czytam wszędzie, czasami muszę miec kontakt z realnością. Tak jak naprzykład dzisiaj w pracy aby nie zostać nakrytym przez szefową :)
    Pozdrawiam,
    Zaczytana Wiedźma
    ZaczytanaWiedźma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, współczucie :/ u mnie jeszcze szkoła, na większości lekcjach co prawda staram się słuchać :D
      Pozdrawiam także ;)

      Usuń
  7. Dobra, pierwsze co, to ja jeszcze nie obserwowałam Twojego bloga? Dziwne rzeczy.
    Po drugie: to chyba coś tu się pozmieniało co? :D
    O Hymn of the weekend to jedyna piosenka zespołu Coldplay, która mi się podoba, nie cierpię tego bandu :<
    Cascady słuchałam chyba w gimnazjum xD Też się jarałam :D
    Kasi recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie też tego nie zauważyłam, ale bardzo bardzo bardzo mi miło ^^
      Zmienił się wygląd, ogólnie jak może wiesz ja nie potrafię go ogarnąć (od tego mam Hanię). Podoba Ci się? ^^
      Ja Coldplay'a, co w sumie dziwne, słuchałam tylko "Hymnu". Muszę to nadrobić i wyrobić sobie jakąś opinię :D
      Jejuu, czy tylko ja dopiero co ogarnęłam i pokochałam Everytime? Wszystkie komentarze o niej są jak to dawno się jej słuchało. Coś jest ze mną nie tak? :")

      Usuń
  8. Rixton uwielbiam ten ich kawałek :D
    http://justboooks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Po pierwsze; naprawdę zaskoczyłaś mnie zdaniem że nie lubiłaś muzyki. Ja słucham dzień w dzień odkąd pamiętam. :) Choć talent muzyczny mam taki jak Ty - śpiewać nie umiem, gubię rytm, słoń mi na ucho nadepnął, to trochę gram na gitarze. Niektóre piosenki znam, innych nie kojarzę wcale ale podziwiam Cię za taką listę - ja bym się w 50 punktach nie zmieściła. :D

    Podróże w książki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze sama siebie trochę zadziwiam, zwłaszcza, że teraz muzyka to jedno z ważniejszych rzeczy w moim życiu (choć, jak wspomniałaś, bardziej w sensie do słuchania niż samodzielnego jej tworzenia :D)
      A co do takiej krótkiej listy - to tylko dlatego, że większość z piosenek zmieniłaby się po średnio miesiącu :')

      Usuń
  10. Uwielbiam A Year Without Rain!
    Ogólnie to polecam ci piosenkę "All time low" Jona Belliona, coś czuję, że mogłaby ci się spodobać.
    Świetny post, pozdrawiam! https://bookwormss-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W życiu o niej nie słyszałam, ale dzięki <3 Lecę słuchać :D

      Usuń
  11. Większość piosenek kojarzę, ale na mojej olbrzymiej playliście na stałe znajduje się chyba jedynie "Me and my broken heart" oraz "Everytime we touch".
    Sama kiedyś potrafiłam żyć bez muzyki, jednak teraz uwielbiam jej słuchać pisząc recenzje, czy odwiedzając blogosferę. Przy lekturze czasami towarzyszą mi jakieś utwory w tle, ale to raczej rzadkość. Droga do szkoły, czyli ok. 40-60 minut w autobusie mija mi na nauce, a podczas powrotu staram się czytać, więc raczej nie słucham wtedy muzyki. ;)
    Ciekawy post, fajnie się go czytało i pozwala nam bliżej poznać Ciebie. :)
    Buziaki,
    Ola z bloga Zaczytana Iadala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy tylko ja usłyszałam o Everytime dopiero niedawno? 😂😭
      Ja nie lubię i nie umiem słychać piosenek przy pisaniu czegokolwiek. Recenzji, a nawet pracy domowej- po pierwsze mnie to rozprasza, a po drugie nie mogę się skupić na muzyce <3
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  12. Głupio się przyznać, ale o żadnej z tych piosenek nie słyszałam z wyjątkiem tej od SS.

    Bardziej podobają mi się starsze utwory, choć czasem znajduję perełki wśród młodszych piosenek.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak o tym pomyślałam i data wydania nie ma dla mnie znaczenia :)
      Pozdrawiam! :*

      Usuń
  13. Ja znam raptem dziewąteczkę, nic poza tym i aż mi wstyd ;( Jestem strasznie zacofana filmowo i muzycznie :(

    OdpowiedzUsuń
  14. TOP widzę :D
    Zawsze spoko ^^
    "All my friends are..."

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś tam coś tam taam
      Łejt for dem tu ask ju hu ju noł
      Plis dont mejk any sadyn muuws <3

      Usuń
  15. Ooo widzę że nie tylko ja mam słabość do piosenek Seleny :) przy okazji pragnę poinformować o nowym adresie i nazwie bloga :) emme22blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, właśnie mi Cię brakowało, nie moglam Cię nigdzie znaleźć :D
      Ja fanem Seleny niestety jakimś wielkim nie jestem, ale niektóre piosenki ma fajne :D
      Pozdrawiam ^^

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie ogromną motywacją ;) Zostawcie linka do swojego bloga, na pewno wpadnę :D