8/11/2016

The selection book TAG +Liebster Award (3)

Hej! ;) Dziś przychodzę do Was z tagiem, bo w sumie dawno nie było,a nie dość, że zostałam do niego nominowana (dzięki, Natalia ^^), to jeszcze powstał na podstawie "Rywalek". Wiem, że jakoś tak rzadko o tej serii na blogu wspominałam, ale jest naprawdę dobra i bardzo mi się podobała, więc...No, kończę już moje gadanie i zapraszam! :D
O co w skrócie chodzi? Wybieramy 10 książek, z nich losujemy przypadkową stroną i do pytania podstawiamy imię lub inna rzecz o której mowa, która pojawi się jako pierwsze. Chcecie się przekonać, jak to wygląda? Zapraszam! :D


Książki, które wybrałam to...
1.Zanim się pojawiłeś (KLIK)
2. Wszechświat kontra Alex Woods (KLIK)
3. Angelfall. Opowieść Penryn o końcu świata (KLIK)
4. Marsjanin 
5. Rebeliant (KLIK)
6. Królowa Tearlingu (KLIK
7. Girl online (KLIK)
8.Mechaniczny anioł
9.Dawca (KLIK)
10. Gwiazd naszych wina


  

1. Miejsce, w którym odbędą się Eliminacje 
Padło na "Zanim sie pojawiłeś". Drogą czystego losowania padło na...tor wyścigowy dla koni! Tak, wiem, mogło być lepiej, skoro sporo scen odbywa się w zamku, ale co poradzić. Chociaż, może będzie przynajmniej ciekawie i inaczej niż zwykle? :D

2.Król i królowa
Słowem wstępu król będzie pochodził z "Wszechświata", a królowa- z "Angelfall". Okej, władcą zostaje... pan Peterson, a jego żoną-(pomińmy, że początkowo wylosowałam Raffe'ego, okej?) Paige! :D Dość ciekawe małżeństwo, zważając, że nieszczęśliwym trafem on ma około 70 lat, a ona 7...Okej, skupmy się bardziej na ich rządzeniu królestwem. Sądzę, że pod tym względem to para idealna i ich lud może liczyć na szczęśliwe i spokojne życie.

3.Pokojówką zostanie...
Mark Watney z "Marsjanina"! O tak, czuję to! Ekhm, nie, to taki żart, nie czuję. Serio? Człowiek, który przez ponad 2 lata przeżył zupełnie sam na Marsie, tak kreatywny i przystosowany do ciężkich warunków facet na pokojówkę? Błagam, nie...

4. Gwardzistą będzie...
Day, jeden z dwóch głównych bohaterów "Rebelianta". Pomijając, że znając jego charakter raczej nie zgodziłby się służyć za ochronę jakmiś wysoko postawionym panienkom, jego zdolności nieraz mogłyby okazać sie niezbędne. Czyli, podsumowując, Day nie zostałby z (własnej woli) gwardzistą, ale gdyby tak się stało, radziłby sobie naprawdę dobrze :D

5.Biuletyn poprowadzi...
 Anders z "Królowej Tearlingu", kimkolwiek on jest :") Wybaczcie, ale to była jedna z tych dość pobocznych postaci, których się nie pamięta. Coś mi świta, że był albo kapłanem, albo bankowcem... W sumie wydaje mi się, że gdyby się postarali, to obaj daliby radę, więc uznajmy biuletyn za mający szansę przetrwać :D

6.Księciem szukającym swojej księżniczki zostanie...
Noah z  "Girl online", zakochany w głównej bohaterce. Czy to sie uda? Oczywiście! Nie mogłam trafić lepiej! Noah to taki Maxonowaty typ (a Maxona kochają wszyscy :D) Jak chłopak, który napisał dla swojej wybranki romantyczną piosenkę, "Jesienną dziewczynę", którą potem sam zaśpiewał, nie sprawdzi się w roli księcia szukającego swojej damy? 

7.Eliminacje wygra
Sophie z "Mechanicznego anioła"! Po cichu liczyłam na Tessę, ale trafiłam nawet lepiej. Sophia była zwykłą służącą, co prawda świetną postacią, ale w drabinie społecznej była dość nisko. Nie dość, że skromna i potrafiąca sobie radzić, to jeszcze czy kogoś nam nie przypomina? Jakiejś...jak jej tam, Americi? ;)

8. Główną rywalką o zwycięstwo będzie...
Fiona z "Dawcy". Jakoś tak mi pasuje, bo *nie powiem, albowiem spoiler, to aż smutne, serio, mam mega argument), więc trafiłam nieźle. Choć w sumie mogłam się tego spodziewać, bo ona i siostra głównego bohaterka były tam chyba jedynymi bohaterkami, których imię pojawiło się więcej niż raz :D

9.Wesele nowej parze zorganizuje...

Augustus, jak się pewnie domyślacie z "Gwiazd naszych wina". Znając jego koniec mogłoby się wydawać, że pomysł słaby, ale w kiedy tylko zaczynałam czytać wyrobiłam sobie jego obraz jako miłego, ciepłego chłopaka, a dalsza część i film tylko utwierdziły mnie w tym przekonaniu, więc...uznajmy, że to dobry wybór ^^

10. Nominacje, czyli gośćmi pałacu zostaną...
Kasia
i                        (po kliknięciu na imię przeniesiecie się do ich blogów, zapraszam bo warto <3 )
Ola 

~~ 

Ale, ale, to oczywiście nie wszystko! Teraz oto tutaj przed Wami druga część postu, a mianowicie LBA od Emilii (KLIK), za które też bardzo dziękuję :)

1.Książka, na któreś płakałaś
Wydaje mi się, że kiedyś gdzieśtam o tym wspominałam, chyba w poprzednim Tagu...Dobra, nie wiem, powtórzę- "Lek na śmierć". To znaczy nie płakałam tak normalnie, bo ja nie płaczę przy książkach, ale jedna łza chyba poleciała :D Czy dla kogoś, kto czytał, będzie zagadką w którym momencie chciałam jechać do tego Los Angeles czy gdzie tam autor jest i go zabić?

2. Masz jakieś zwierzątko, jeśli tak, to jakie?
A mam, od bodajże grudnia 2011 w naszym domu mieszka mały, uroczy holenderski królik miniaturka, Harry. Imię wybierał brat i do dziś nie wiem czy wzięło się od "Harry'ego Pottera" czy od Harley'a (tak, brat kiedyś kochał motocykle, teraz chyba mu przeszło). Cały czarno-biały, dość energiczny, ufny i przyjacielski- serio, jeśli nie macie żadnego zwierzaka, a rodzice nie zgadzają się na psa, królik powinien być idealny <3

3.Jaki jest Twój ulubiony aktor/aktorka?
Miałam kilku, ale teraz zdecydowanie na topie jest Thomas Brodie-Sangster. Może go kojarzycie, grał chociażby w "Więźniu labiryntu" czy ostatnich "Gwiezdych wojnach". W sumie aktor jak aktor, ale ma taki uroczy, brytyjski akcent i ogólnie przyjemnie się go w filmach ogląda :D
  (On ma tutaj około 26 lat, pozdrawiam)

 4.Co Cię denerwuje?
Brat. Wywyższanie się. Ocenianie bez znajomości całej historii. Używanie siły fizycznej jako siłę argumentów. I to chyba tak najbardziej, chociaż coś by się jeszcze pewnie znalazło ;D

5.Kto był Twoim idolem, gdy miałaś naście lat?
A jak ja nadal mam naście lat to się liczy? W sumie nigdy nie miałam żadnego sławnego na cały świat idola, którego chciałam naśladować. Zawsze starałam się wzorować na mamie i nadal próbuję, więc można powiedzieć że to moja idolka :D

6.Gdzie szukasz inspiracji do napisania swoich tekstów?
Nigdzie. Może gdybym pisała jakieś opowiadanie byłyby to zdjęcia czy prawdziwe życie, ale skoro większość moich postów tutaj to recenzje...O, inspiracji szukam w książce, którą opisuję.

7.Ile już prowadzisz swój blog?
A teraz uwaga, bo w tym miesiącu pierwsze urodzinki! ^^ Dokładnie 25 sierpnia 2015 roku dodałam tu swój pierwszy post. W sumie nie sądziłam, że po pierwsze wkręcę się w to aż tak bardzo, a po drugie, że będzie tu Was aż tylu <3

8.Co Cię skłoniło do założenia bloga?
Napewno była to moja miłość do książek i chęć polecenia innym tego, co przeczytać warto. Dalej, naoglądałam się tylu booktubów i przeczytałam tyle blogów, że stwierdziłam, że to musi być super i chcę robić to samo. I wiecie co? Miałam rację, to jest mega. Hej, jeśli jeszcze nie masz bloga leć go założyć, warto ;)
*Pozdrawiam Rico*

9.Jakie książki chciałabyś przeczytać ponownie?
Zwiadowców (nie wiem, czy dzieliłam się już moim postanowieniem: całą serię minimum raz na trzy lata), Opowieści z Narnii, Dawcę i Harry'ego Pottera. To moje takie obecne Must Remind :D

10.Czy ćwiczysz swoją pamięć?
Tak ogólnie to nie, ale podobno czytanie książek ją rozwija, więć...To zależy ;)

11.Czy lubisz, gdy Ci się zadaje pytania?
Kocham! I w prawdziwym życiu, i na blogu-lubię dzielić się moim punktem widzenia (a jeszcze bardziej go bronić), wypowiadać się na jakiś temat. Wydaje mi się, że mówiłam już o tym kilka razy na początku jakichś Tagów, wiecie, dlaczego je lubię i co sprawia mi w nich przyjemność.

NOMINUJĘ
Bookworm
Jill

MOJE PYTANIA
 1. Skąd pomysł na nazwę bloga?
2. Najzabawniejszy cytat, z którym się spotkałaś to...?
3. Twoja ulubiona piosenka, której możesz słuchać bez końca?
4. Wyobraź sobie, że masz 2 godziny czasu wolnego-ale takiego zupełnie, bez możliwości myślenia o przykrych sprawach itp i, powiedzmy, 500 zł które zniknie po upływie czasu (rzeczy kupione za nie też). Co robisz?
5. Od kiedy czytasz książki?
6. Czy gdybyś miała możliwość cofnięcia się w czasie, zrobiłabyś to?
7. Bez jakich 3 rzeczy nie wyjdziesz z domu?
8. Wolisz ebooki czy audiobooki?
9. Grasz w Pokemon GO? Co sądzisz o tej grze?
10. Do jakiej książki chciałabyś mieć grę z dodatkiem "go", jak w poprzednim pytaniu? (np. Harry Potter-> Harry Potter GO)
11.Wolicz czytać sama czy w towarzystwie?
Miłej zabawy ;)



 
   

18 komentarzy:

  1. Świetny TAG i LBA <33 Kocham serię ,,Selekcja" więc TAG szczególnie mi się podobał ♥
    Haha, to pytanie mnie rozwaliło --> ,, Grasz w Pokemon GO?" :') Ja osobiście nie gram (wolę czytać, niż uganiać się za czymś co nie stanieje :P) więc nie wiem o co tyle szumu z tą grą xd
    Jeszcze raz - super post! ;3
    Pozdrawiam
    powojniekatnisspeeta.blogspot.com
    Viks Follow

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Mi ogólnie pomysł Pokemon GO się podoba, ale sama tej gry nie ściągnęłam i zdecydowanie nie mam w planach. I tak już za dużo czasu spędzam przed telefonem ;-;
      Pozdrawiam także :)

      Usuń
  2. Super tag, jeszcze się z takim nie spotkałam :) Swoją drogą muszę kiedyś przeczytać "Rywalki" ;)
    Wydaje mi się, że też ryczałam na "Leku na śmierć" tylko tak serio płakałam, ale chyba nie z tego samego powodu, co ty. Ja byłam wściekła na autora za zakończenie tej historii w taki sposób. A przy okazji Thomas wkurzał mnie przez całą tę część, a Ciebie ?
    Pozdrawiam *.*
    http://hopebravestory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rywalki zdecydowanie polecam, takie lekkie, przyjemne, ogólnie warte przeczytania :)
      Ja zakończenia serii nie rozumiem, ale powiedzmy, że mi się podoba, a co do Thomasa to ja go tam uwielbiam :D

      Usuń
  3. Ach te odpowiedzi, sama chyba całą wieki nie robiłam takiego postu. O Narnii zdecydowanie, moja miłość dzieciństwa ♥ Dla mnie w ogóle wszyscy aktorzy z "Więźnia labiryntu" byli super, oprócz Teresy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Twój wybór, ale dla mnie LBA i Tagi są takim fajnym urozmaiceniem :)

      Usuń
  4. Bardzo fajnie wyszedł Ci Tag ;) A dzięki odpowiedziom W LBA mogliśmy poznać Cię lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag i LBA :) ciekawie się to czytało, zwłaszcza że spotykam się z tym tagiem po raz pierwszy. Z miłą chęcią zostanę na dłużej :)
    Buziaki :*
    zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie mi miło <3 Wpadaj kiedy chcesz :D

      Usuń
    2. hej, hej tu znowu ja:D jak powiedziałaś, tak zrobiłam. Ale tu nie o tym. Zostałaś przeze mnie nominowana do LBA. Po szczegóły zapraszam tu:
      http://zlodziejka-zapisanych-stron.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-2.html
      Buziaki:*

      Usuń
  6. Tor do wyścigów konnych to takie.. niecodzienne miejsce na Eliminacje, ale w sumie mogłoby być ciekawie! :)
    Noah i Sophie mogliby zostać interesującą parą ^,^
    Jedyne czego za nic w świecie nie moge sobie wyobrazić to Mark w roli pokojówki xD
    Pozdrawiam! :)
    recenzjeklaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Ale wyobraź go sobie w stroju pokojówki, no cudo jakieś <3

      Usuń
  7. ciekawy TAG :)
    nieperfekcyjna-panienka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny TAG i LBA. Fajnie się czytało.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde, umarłam.
    Ten gościu z "Więźnia labiryntu" ma 26 lat???!?!?! Przecież on wygląda na 13 i tyle właśnie w tym filmie bym mu dała xD Moja rokmina na najbliższy tydzień, bez kitu.

    Dzięki bardzo za nominację, wchodzę sobie na Twojego bloga patrzę ooooo, nominacja xD Nie wiem czy przeoczyłam gdzies Twoją wiadomość na moim blogu czy co xD

    Gratuluję roku blogowania, to nie lada wyczyn! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz, który jest dla mnie ogromną motywacją ;) Zostawcie linka do swojego bloga, na pewno wpadnę :D